2014. január 31., péntek

~ 1.

Hello!Na,itt is van az első rész,amit prológusnak is lehet nevezni,kinek hogyan tetszik jobban.Mindegy végül is.Jó olvasást,komikat várom! :D 
XXX
Sietve tettem meg az utamat a Rainbow felé,mert már hiányzott a reggeli söröm.A munkából jövök, csak ott nem lehet inni.Jó fej a főnököm meg minden,de...ezt nem engedi meg.
-Helló!-ültem le egy székre a pult elé,majd lepacsiztam Chad-del.
-Szia.-vigyorgott rám és elém tett egy üveg sört.-A vendégem vagy.
-Köszi.-ittam bele.-Mi történt,hogy ilyen jó kedvedben vagy?
-Összejöttem egy csajjal.-vonta meg a vállát.
-Azzal,akit a múltkor mondtál?Őt már egyszer meghúztad,nem?-kérdeztem,amikor rezegni kezdett a telefonom a zsebemben.Előkotortam,és megnéztem,hogy ki írt.Vicky üzent,hogy menjek el vele valamilyen házibuliba,mert valami srác meghívta,és nem akarja kihagyni.Azt is hozzátette,hogy sürgős,és a címet.
-Igen vele,és meg is volt.-röhögött.-Többször is.
-Bocsi,majd máskor meghallgatlak,de most mennem kell,mert Vicky-hez.Állítólag sürgős,de nem tudom...
-Értem.-vont vállat.-De ha következőre jössz,meg kell,hogy hallgass.Most már kötelező.-mosolygott rám.
-Igenis,főnök!-tisztelegtem,és még egyszer lepacsiztam vele.-Na szevasz.
-Szia.-kiáltott utánam,de én már kifordultam a bárból.Vagyis akartam,mert épphogy kifordultam,amikor valaki röhögve belém jött.A sörömet kiejtettem a kezemből,és az üveg tartalma a fehér pólómra borult.Egyszer,érted EGYSZER veszek fel fehér pólót,és hopp!Máris történik valami.
-Miért nem tudsz figyelni egy kicsit?-néztem fel a fekete göndör hajú,cilinderes alakra.Meg a haverjaira.-Ezzel is Chad dobott meg,mivel ma jó kedvében van,én meg nem akarom költeni a maradék pénzem,hogy ilyen hülyék miatt,vegyek még plusz söröket vegyek magamnak!
Hát ja.Teljesen felidegesítettek,hogy még mindig röhögnének.
-Bocs.-vonta meg a vállát a srác.-Na csá!-intett és bement volna a bárba,ha a többiek meg nem állítják.
-Azért tényleg,legalább hívd meg egy kikúrt sörre!-mondta az egyik szőke hajú srác.
-Had örüljön a kislány...-mondta a cilinderes vagy kalapos,nem tudom és beljebb húzott.-Adj hat sört légyszi Chad!-szólt oda neki,mire az vigyorogva közeledett felénk.
-Sziasztok!-vigyorgott.-Akkor most már mondhatom,vagy csak visszaugrottál?-nézett rám.
-Ez a balfasz belém jött,a többi hülye pedig rávette,hogy akkor legalább vegyen nekem egy sört,ha miatta burult ki a söröm...
-Ó,értem.-mondta és már elém is rakta.-Áll még az esti fellépés,srácok?-kérdezte a fejkendős hapit,de helyette az egyik szőke szólalt meg.
-Ja.Kilenckor kezdünk,títig megy a buli,utána meg iszunk.-röhögött.
-Nincs kedved megnézni?-kérdezte a legértelmesebb közülük.A szőke.Akin bőrkesztyű van.
-Eltaláltad.Mennem kell egy házibuliba.-mondtam unottan.-Sok kedvem van hozzá...Szia Chad!
-Na nem!Ha már egyszer megkaptad,itt is maradsz.-fogta meg a csuklóm a kendős.-Vagyis légyszi.
-Tényleg jók.-mondta Chad.-Ha meg megunod őket,akkor meghallgatsz.-kacsintott,mire bólintottam.
-Szólok Vicky-nek,hogy vagy jöjjön ide,vagy rohadjon a mocskok között.Nem mintha itt nem azok lennének...
Az utolsó mondatomat csak halkan mondtam,de az egyikük így is meghallotta.
-Már bocs,de nem vagyok mocsok.
-Már bocs,de pont leszarom.-fordítottam neki hátat,és elkezdtem nyomkodni a telefonomat.Fél perc múlva jött is a válasz.
"Kikkel vagy?"
"5 faszival.De nagy mocskok,csaknem engednek lelépni."
"Megyek."
Meggyőzte az,hogy pasikkal vagyok,azért jön egyébként.Vicky a legjobb barátnőm,még ha mindenkinek úgy tűnik,hogy csak kényszerből barátkozunk.
-Amúgy én Duff vagyok.-mondta a bőrkesztyűs,szőke ürge,mikor eltettem a mobilomat.Rá emeltem a tekintetem,majd lazán feleltem.
-April Williams.-feleltem,és leültem Chad elé.-Na mesélj!-néztem rá kíváncsian.
-Nem is ismerkedsz meg velük?-mutatott a nem messze tőlünk röhögő srácokra.
-Azt tudom,hogy az egyik Duff.Amúgy meg nem nagyon érdekelnek.-vontam vállat,és belekortyoltam a sörömbe.
-Pedig olyanok,mint ti.Csak nekik több pénzük van,és zenélnek.De ugyanolyan szabályszegő hülye gyerekek.
-És nagyképűek,és drogosok...
-Mert ti nem?
-De az más.Mi menekülünk az életünktől...őket viszont sokan ismerik és szeretik is.Azt hiszik,hogy ők a királyok,de ez messze nem így van.
-Ha megismernéd őket,rájönnél,hogy ez nem így van.Jó srácok.
-Hali!-ugrott a nyakamba hátulról Vicky.-Kik azok a mocskok?-nézett körbe röhögve,én meg unottan az 5 fiú felé mutattam.
-Ott vannak.-mondtam unottan.
-Gyere oda velem hozzájuk!-kért csillogó szemekkel,mire én feltoltam magam a székről,és odamentem hozzájuk.
-Sziasztok.-morogtam.-Ő itt a barátnőm Vicky,ismerjétek meg egymást,és aki kihasználja azt leütöm.-regéltem el a megszokott szövegemet.
-Axl Rose vagyok.-mosolygott ránk,a kendős srác.
-Slash.-dobta oda kedvtelenül a cilinderes.Szájából kilógott a cigi,és komoly arccal mért végig minket.
-Duff McKagan.-nyújtotta a kezét a bőrkesztyűs,amit sóhajtva megráztam.
-Izzy Stradlin vagyok.-küldött a barátnőm felé egy félmosolyt,amit ha jól láttam örömmel fogadott...
-Steven Adler,de hívjatok csak Popcorn-nak.-mondta a másik szőke,és megbökte (mint kiderült) Slash vállát.-Hallod,azt a csajt nézd!
-Menni kéne felpakolni a cuccokat.-mondta Duff.-Megnézitek,hogy zenélünk?
-Persze!-vágta rá helyettem is Vicky.
-Hallottad.-húztam el a számat unottan.
A bandát (aminek még mindig nem tudom a nevét) Axl vezette,és elmentek valamilyen ajtó mögé,hogy próbáljanak,vagy elkezdjék felpakolni a cuccokat,vagy fogalmam sincs.
-Sziasztok.-hallottam meg egy hangot a hátam mögül,amire egyből felkaptam a fejem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése