2014. február 23., vasárnap

~ 8.

Sziasztok!Itt az új rész. :D Nem lett valami jó,ahogy a többi sem,de nem baj.Jó olvasást.és utólag is boldog szülinapot kívánok két kedvenc énekesemnek :3 Happy B-Day Kurt Cobain and Lukács Laci! :) Jó olvasást!
Patrick és Duff támogatta Andy-t,Axl és Steven egymást Vicky pedig ijedt arccal jött mellettük.A többiek meg valahol eltűntek,de sejtettem,hogy a csajok találtak faszikat,Carlos egy csajt,Kevin pedig nemsokára itt lesz.Nem tévedtem.
A tesóm elég rosszul festett.Nem volt magánál,egy rongybabához tudnám hasonlítani.Patrick és Duff minden erejüket belevetve cipelték,de így is alig bírták felemelni a földről.A gatyája valami csoda folytán nem csúszott még le.
Nagyon rossz volt így látni azt az embert,akire mindig is felnéztem,most meg annyira bebaszott,hogy járni sem tudott.
-Mit csináltatok vele?-néztem rájuk ijedt,de dühös tekintettel.
-Inni kezdett.Eleinte semmi baja nem volt,csak aztán ivott valami olyat,amit nem nagyon bír a szervezete,és nem is keveset kért belőle...Most meg olyan mint Bon Scott volt.
-Baszd meg!Miért nem állítottátok le?!-kaptam fel a vizet.-Itt a kulcs vigyétek fel a házba.Patrick te meg vigyázzál rá éjszaka,hogy nehogy belefulladjon a hányásába!
Teljesen kijózanodtam,de nem most,hanem mikor megláttam.De nem csak én,szerintem Slash is.
-Gyere.-mondta,és beszélni kezdett minden szarról,csakhogy elterelje a gondolataimat.Amit sikerült is neki.Ameddig haza nem értünk.
Andy a kanapén feküdt,teljesen eszméletlenül,Patrick pedig mellette ült,és figyelte,hogyha hánynia kell,akkor felemelje,és arccal a padló felé meghányassa.Nagyon rossz látvány volt,ahogy ott fekszik,és néha-néha megrándul,és akkor tudni lehet,hogy hányni fog.
Én,hogy minél távolabb legyek tőle (azért,hogy ne kelljen se látnom,se hallanom) a konyhába menekültem,ahova tényleg semmi hang nem jut át.A fülhallgatómat a fülembe dugtam,hogy elterelje egy kicsit a gondolataimat,de sajnos ez nem sikerült.Pedig a Sex Pistols általában felvidít,de most inkább lehangolt.Mivel Sid (igaz,hogy nem így,ő herointúladagolásban halt meg) jutott az eszembe.Meg Nancy.Sid és Nancy.Szomorú történet.
Mi van ha meghal?Ha Patrick elalszik,és nem tud figyelni,és akkor odaokádik és meghal?Nem halhat meg.Fiatal még hozzá.Nem halhat meg.Ha meghal én is meghalok.Én esküszöm,hogy öngyilkos leszek!De nem fog meghalni.Vagy...Nem,nem fog meghalni.De ha mégis?
Ilyen jellegű mély gondolatok jutottak eszembe,miközben fülhallgatóval a fülemben,fel-alá járkáltam a konyhában remegő lábakkal.Én be nem teszem oda a lábam reggelig.Vagy ameddig jobban nem lesz.
Slash benyitott az ajtón,és valamit mondott,csak azt én nem hallottam.Kirántotta a fülemből a fülesemet,és beszélni kezdett.Vagy valami olyasmit.
-April!Gyere már aludnod kell.Andy meg jobban lesz,hidd el.
Én csak megráztam a fejem,mivel az erőmből csak ennyi tellett,ő pedig elgondolkozott.
-Gyere már!
-Én nem megyek át ott.Nem tudok se odanézni,ha meg meghallom én is hányni fogok.
-Akkor hallgasd a zenét,fogd be a szemed,én meg segítek eljutni a szobádig.
-Nem alszok egyedül.
-Én meg sehol nem tudok aludni.-röhögött egy kicsit kínosan,de magabiztosan.-Te meg egyedül nem,szóval akkor nem kell egyedül aludnod.
-De veled sem.
-Alszok a földön!-tette fel a kezét védekezően.
-Én is így gondoltam.-vágtam rá remegő hanggal,majd a szememet befogva,fülessel a fülemben,Slash segítségével átbotladoztam a nappalin,és bejutottam a szobámba.
Ahogy voltam bemásztam a takaróm alá.A gitáros gyorsan összedobott a földön valamit,hogy egy kicsit kényelmesebben feküdjön,majd amint leért a párnára a feje,el is aludt.Nekem azonban nem sikerült.
A tesómnak mondom el a legtöbb faszságomat...De ő sem tud mindent.Viszont így is ő ismer a legjobban,és ha meghal...Már annyi sem marad,mint aki eddig volt.A drogba és a piába menekülnék,ami előbb-utóbb halálhoz vezetne.Nem úgy akarok meghalni,mint Sid Vicious...
Próbáltam elaludni,de csak forgolódni tudtam,álom nem jött a szememre.Csak egy kibaszott sörösüvegekből és cigiből álló koporsó lebegett a szemem előtt,nyitott fedéllel,amiben a tesóm feküdt.Vagy ezt már álmodtam?Az a baj,hogy fogalmam sincs róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése