2014. március 28., péntek

~ 14.

Vimm*-* És...kész.Kész lett a rész,igaz elég sok idő kellett hozzá,de... mindegy.Végre gépközelben voltam. :D Na mindegy jó olvasást és ne felejtsétek el,az ÉLET A LEGJOBB MÉREG! \m/

Sokáig beszélgettünk még,de sajnos a két bandának mennie kellett a következő helyszínre.Csináltunk 1-2 fotót,majd mosolyogva elköszöntek,fizettek majd le is léptek.Mi Slash-el még egy jó darabig ültünk ott csendben.Egy szalvétát gyűrögettem a kezemben,amin nemcsak Tré száma,de mindenki aláírása rajta volt.Az asztalra támaszkodva oldalaztam ki két box közé,majd a cilinderes gitárost felrángatva,és rajta támaszkodva odabotladoztunk a többiekhez.
-Heló!-intettem,és félig dőlve,de helyet foglaltam Duff és Lewis mellett.-Látom vannak új csajok.
-Ja,ő?Csak Michelle.-mondta Axl.-Róla szól a My Michelle.
-Ó!-esett le.-April Williams vagyok.Te vagy Axl csaja?
-Csak voltam.-mosolygott rám.Már a mosolyából látszott,hogy nem teljesen tiszta.Tuti,hogy kokózott.-De a kapcsolat megmaradt.És te...Slash-sel?
-Mi?!Én nem!-vágtam rá.-Ők csak mindig ott vannak ahol én.Vagy éppen mi.
-Srácok!-szólt közbe Steven.-Nem megyünk valahova?Mondjuk Slash-hez.Aztán ott meg csinálhatnánk valamit.
-Menjünk.-állt fel Slash,de vissza is esett.Hát...nem keveset ivott.-April?-nézett rám ködös tekintettel,mire megadóan bólintottam.Csak nem erőszakolnak meg...Remélem.
A srác felküzdötte magát álló helybe,és átlendítette a vállamon a karját.Olyan "segítsünk egymáson" feel-ben jutottunk el először a pultig,ahol a még józan Duff leszámolta a pénzt,másodszorra meg már a bérelt limuzinban pihentünk meg.
Legalább fél óráig utaztunk,ez idő alatt a többség (velem együtt) aludt.Csak arra keltünk fel,hogy a limó,megállt,és nem is szándékozik elindulni.
Axl hajolt előre,hogy megtudakolja mi is történt,miért álltunk meg,és pár perc után morogva ült vissza.
-Miért állunk?-lökdösték meg az énekest,mire az hanyagul felmutatott az előttünk lévő vékony útra,amin keresztül érhetjük csak el az úti célunkat.Ernyedten ejtette vissza a kezét maga mellé,majd újra -most már agresszívabban- győzködni kezdte a sofőrt.Végül csak azzal sikerült meggyőznie,hogy duplán fizetnek neki.Elégedetten és nagyképűen nézett körbe a limuzinban,de rajtam,Duff-on és Michelle-n kívül senki nem volt ébren.Talán még a kába Slash,de abban nem vagyok biztos.Lehet,hogy csak nyitott szemmel alszik...
A limó egyet pattanva megindult,én meg ügyesen bebasztam a tetejébe a fejem.
-Bassza meg!-szitkozódtam,és szikrázó szemekkel a hangosan röhögő Axl felé fordultam.
-Most meg mi a fasz van?-tárta szét a kezét.-Csak röhögök.Már azt sem szabad?
-Neked nem.-csuktam le a szemem,és már az álmok földjén is voltam.
Pár perccel arra ébredtem,hogy valaki röhögve rázza a vállam,én meg valakin fekszek.Kinyitottam a szemem és a ló hasonmás Steven-t láttam meg először.Az ajtón behajolva böködött és egyebeket csinált,Slash pedig egy picit józanabban alattam pislogott.
-Bocs Slash.-dörzsöltem meg a szemem fáradtan,majd egy kis kapálózással,de kiszálltam a fekete autóból.Utánam Slash,mint egy beképzelt nyálas tini sztár vagányan próbálkozott megállni a lábán,kisebb-nagyobb sikerrel.
Inkább kisebbel,mert az a szerencsétlen összeborult volna,ha nem karol útközben a nyakamba,és nem tartom meg.Mondjuk nekem is nehezemre esett,úgyhogy szóltam a srácoknak,hogy segítsenek már,ha nem akarnak kint hagyni minket a ház előtt.Vagy legalább a ház urát,azaz Slash-t.
Duff átvette,és elvitte a vécébe meghánytatni (szerintem),hogy egy kicsit jobban legyen én meg elhúzott szájjal mentem beljebb.
Lewis mellett maradtam addig,mert senki mást nem viseltem el a társaságban,Michelle-t is beleértve.A srác átkarolta a vállam,és mosolyogva kísért beljebb a házban.Nem mondott semmit,a mozdolataiból is éreztem,hogy tök jóba lett a társaságukkal,főleg Duff-fal.
A nappaliba érve három kígyót láttam meg akváriumokban,ami miatt a szemem felcsillant,és odasiettem hozzájuk.Eleinte csak figyeltem őket,addig,amíg Slash jobb közérzettel mellém nem lépkedett.
-Megfoghatom?-méregettem a három közül a legszebbet,amin a gitáros is elmosolyodott,és kivette a helyéről.
-Nekem is ő tetszik a legjobban.-jegyzi meg,és hagyja,hogy a kígyó átcsússzon a kezembe.
Többet nem beszélt,hanem kivette a középső akváriumban tekergő boát,és a szemével követte a mozgását.A kígyók mintha egy kicsit ijedtek lettek volna a hangzavartól,de szerintem ez nem volt új nekik.
Slash megindult a többiek felé,én meg még mindig az állatot figyelve követtem.Michelle ijedten bújt a hozzá legközelebb lévő sráchoz,azaz Axl-hez,a többi csaj pedig követte a példáját.Én elégedetten elmosolyodtam azon,hogy sikeresen beszarattuk azokat a picsákat akik a köreinkben ültek.
Leültem Duff mellé,Slash pedig a másik oldalamra,és amíg mi bűvöltük a boákat,addig ők elkezdtek valamit játszani.Nem nagyon figyeltem,csak akkor tűnt fel,hogy a körülöttünk ülők csinálnak még valamit,amikor Steven a pólóját,egy csaj meg a haját igazgatva jött újra közénk.
-Mit csinálunk?-jött vissza Slash már a hüllő nélkül.
-Hét kibaszott perc a Mennyországban.-felelte Axl.-Játszotok?
-Igen.-vágtam rá.Nem akarok mindenből kimaradni,plusz ha olyanokkal kerülök be meg tudom rugdosni őket.
Axl pörgetett,és az üveg felém állt meg.Baszná már meg...
-Gyere April.-húzta perverz mosolyra a száját,és megállt mögöttem.
-Bakancsom van és nem félek használni.-lengettem meg előtte az ujjam,és elindultam mögötte.
-Hé,April!Ha bánt akkor szúrj a gerincébe egy ollót!-nézett utánunk Slash.
-Neki olyanja van?-néztem rá meglepetten.-Azt hittem nincs...
Lewis felnevetett,mert ő tudja,hogy ilyenkor mit érzek,a többiek meg lefagyva figyeltek.Mindenki be van szarva Axl-től?Nem is ijesztő...
-Egyébként meg inkább tökön rúgom bakanccsal.-mutattam a lábamra.-Bár nem akarom bemocskolni,de ha muszáj...
-Csak nehogy megverjen,ott bent.-mutatott Duff a szekrény felé,ezzel jelezve,hogy menjünk már.
-Jó,jó megyek.-fintorodtam el,és kinyitottam az ajtót.-Hölgyeké az elsőbbség.-engedtem előre a nagyképű énekest,aki ezt meg sem hallva bement.-Hölgyem.-hajoltam meg előtte,miután becsuktam magam mögött a szekrényajtót.




2 megjegyzés:

  1. Axl örökké!:D Mik lesznek ott? Remélem Ap kicsit kiélvezi a helyzetet, mielőtt meggyepálja szegény srácot... Tetszett a rész, siess a kövivel!
    Puszi,
    Cleo

    VálaszTörlés
  2. Aww! Egyre jobban kezdem megkedvelni Slasht! És mindíg akkor hagyod abba,amikor a legizgalmasabb rész van.:') Várom a folytatást!^^
    R xx

    VálaszTörlés